2012年2月6日 星期一

="]

Why did you tear my heart apart
You said you'd love me from the start
All those painful things you've put me through
But I'm still loving you

I've tried to give my best to you
I don't deserve the things you do
Everything has gone to memories
I just wish I knew the truth behind the lies. 





算我拜你们了,,我求你们了..
别在我面前提起他,,
别在问我"我们是不是情侣了"..
每次每次我以为可以放下,,你们却每次问我他的事..
我和他没关系的了~
你们让我忘记他好不??
拜托你们了..在听到这些我怕我会控制不到自己哭了出来..


还有一件事,,麻烦请有些人的感情事请别来找我..
一,,
我不是爱情专家..我不会帮你们解决..
二,,
我自己的事都还没处理好,,你们要我怎样帮你们??
三,,
你们的感情事关我什么事??
{别对号入座~~}


歌,,可以唱出我的心声..
歌,,可以表达我的心情..
歌..可以让我哭泣..

 ♥ I'M Still LovingYou

爱多少 早知道

说不哭

沒有留言: